Pagina's

maandag 17 juni 2013

Dilemma

Vandaag een nieuw mailtje ontvangen van GoVolo (of moet ik zeggen NoGolo). Nu ja meer dan een automatische melding over een gewijzigd vluchtschema was het niet. Zonder overleg hebben we nu een aansluiting in Londen om 20u, aankomst in Brussel om 22u05.

Nog steeds een transfertijd van 9u20 maar toch al minder dan 30u. Het frustrerende aan het verhaal is dat de communicatie eigenlijk eenrichtingsverkeer is. Eigenlijk antwoorden ze niet op mails, je krijgt gewoon een aangepast vluchtschema in de mailbox. Nieuwe pogingen om te bellen hebben weinig opgebracht. Op het betaalnummer krijg je nu een melding dat alle medewerkers aan de lijn zijn en dat je later moet terugbellen.

We hebben in afwachting van een oplossing toch nog even met Virgin Atlantic gebeld, daar kan je op zijn minst zonder veel problemen iemand aan de lijn krijgen. De medewerkster bevestigde me dat de alternatieve optie vanuit Orlando naar Londen Gatwick en vervolgens de originele vlucht van Heathrow naar Brussel nog steeds mogelijk was. In het dossier kon ze echter niets terugvinden van contacten met GoVolo om deze optie te bekijken.

Wat ze me wel kon bevestigen is dat we recht hebben op een volledige refund van onze geboekte tickets. Gisteren hebben we even de alternatieven even bekeken en vond ik nog een betaalbare optie via ArkeFly. We zouden amper moeten opleggen en een directe vlucht hebben van Amsterdam naar Orlando. Dat is dan wel een "budget" vlucht met extra kosten voor stoelreservatie, frisdreank, etc. en we verliezen de kosten van onze eerste (net) geboekte overnachting vlakbij de Sawgrass Mill. We sparen echter zo ook wel één tot twee ritten van Miami naar Orlando... Groot dilemma dus op amper een goede twee werken voor vertrek...

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Voorlopig nog weinig nieuws te melden, vandaag eindelijk toch eens iets van reactie gekregen. Ze proberen ons op een vroegere vlucht te krijgen van 14u15. Dat zou al een pak beter zijn. Over het door ons gevraagde alternatief krijgen we geen reactie.

      Gezien de prijzen van Arkefly ondertussen flink de hoogte in zijn geschoten is dat geen optie meer. We berusten dus in een niet optimale terugvlucht maar denken nu enkel nog aan het vertrek!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen