Pagina's

maandag 10 juni 2013

Vluchtperikelen...

Het is weer zover, net als vorig jaar hebben we weer een wijziging van het vluchtschema aan ons been. Nog erger is dat we dit vorige week gewoon zelf moesten vaststellen door nog even onze gereserveerde plaatsen te checken op de site van Virgin Atlantic, niets melding van de reisagent (Govolo), niets melding vanuit Virgin Atlantic...

De terugvlucht vanuit Miami werd zo maar eventjes bijna 3u verschoven naar 21u! Natuurlijk missen we daardoor onze aansluiting van Londen naar Brussel.

Ondertussen zijn we een week verder en hebben drie telefoons naar Virgin Atlantic, twee half geslaagde Franse telefoons naar Go Voyages (een nummer in België of Nederland hoeft blijkbaar niet) en enkele mails niets aanvaardbaar opgeleverd.

De eerste dame bij Virgin Atlantic was nochtans heel behulpzaam en vond onmiddellijk een nog redelijk aanvaardbaar alternatief met vertrek uit Orlado in plaats van Miami. We hadden dan wel een transfer van Gatwick naar Heathrow moeten ondergaan maar goed we moesten op onze laatste dag ook niet terug van Orlando naar Miami cruisen. Ik wou nog even de optie openhouden en kijken of ik zonder kosten de autohuur kon aanpassen en vroeg of ik de volgende dag mocht bevestigen.

Helaas, één dag later een andere medewerkster aan de lijn en die liet weten dat Virgin Atlantic geen aanpassingen kon doen op tickets geboekt via een reisagent. Kon het me moeilijk voorstellen daar we dat vorig jaar wel perfect konden met een United boeking maar goed ook bij een derde telefoon kreeg ik deze melding dus dan maar via Govolo dacht ik.

Na een eerste mail toch een reactie binnen de 24u dat men contact ging opnemen met de luchtvaartmaatschappij om ons een alternatief aan te bieden. Een dag later kregen we uiteindelijk het alternatief in de digitale bus. Je kan het zo gek niet bedenken maar we kregen een aangepaste boeking met de verschoven vlucht vanuit Miami naar Londen (21u - 10u40) en vervolgens een aansluitende vlucht Brussel - Londen op 28/07 om 16u25. Dat is dus een dag later, meer specifiek bijna 30 uren!

In een vriendelijke mail dan maar gevraagd waar hun zin voor realisme was en of zij eventueel de kosten voor een extra overnachting in Londen zouden betalen. Dat resulteerde in een nieuw aanbod met vertrek op 27/07 om 20u, nog steeds een transfertijd van meer dan 9u en totaal niet naar onze wensen.

Op de laatste mail (verzonden vrijdag 7/6) met de vraag om het door Virgin Atlantic aangeboden alternatief nader te bekijken kregen we tot op heden geen reactie. Ook twee telefonische oproepen naar Frankrijk waarbij we niet verder kwamen dan ons volledig verhaal uit de doeken te doen waarna men ons of zou terug bellen of we gedurende 30 minuten wachtmuziek kregen haalden niets uit...

Wordt vervolgd maar één zaak staat nu al vast, bij zo een klantonvriendelijke bedrijf als Govolo boeken we nooit meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten